Go für ein paar weitere Wochen in Down-Under!

Habe soeben das OKAY erhalten um noch ein paar Wochen in Australien zu bleiben! Merci Giovanni!

Entweder werde ich also Mitte oder erste gegen Ende Januar zurückkommen. Somit habe ich also noch etwas Zeit um den Süden zu erkunden!

Morgen gehen wir mit der Schule für drei Tage nach Stradbroke Island um in einem etwas angenehmeren Klima zu lernen 😉

2 Responses to “Go für ein paar weitere Wochen in Down-Under!”

  1. Mändy says:

    Hei Luke

    So schön, das fröit mi ganz fest für di!
    Isch scho ä liäbä di Chef gäu. Da chönnt sech jedä mau äs Stück abschnidä vo ihm.
    Iz muess i haut no chli lenger uf dini Rückkehr wartä,
    aber derfür chani mi lenger druf fröiä.
    Gniässes de im Südä!

    Mändy

  2. Mändy says:

    Hei Luke

    Isch ä rächti Party gsi uf derä Strandbroke Island.
    Gseht ja mega lustig us.
    I wett o mau so äs Fest ha. Aber a mim Geburi
    sit dir zwe nid umä.
    Doch we dir de hei chömet hei mer de Grund gnuä zum firä würdi sägä.

    Äs mega liebs Grüssli

    Mändy