Meine neue Homestay Family

Ich bin jetzt schon eine Woche bei meiner neuen Familie und es gefällt mir super! Die Leute sind sehr offen und liebenswert, es ist immer etwas los, das Essen ist spitze und auch das Haus und die Umgebung sind genial! Habe ich schon erwähnt das es einen Pool und einen Wirlpool hat? 😉

IMG_1787

Im Haus leben noch zwei weitere Studenten von der selben Schule wie ich. Da ist zum einen Angela aus dem Tessin, und Erika (Car-Wash-Erika) aus Brasilien. Jeden Morgen vor der Schule geht sie Autos putzen um etwas Kohle zu verdienen. Chapeau!

Ach ja, im einen Wohnzimmer steht auch noch eine Bar rum 🙂

IMG_1772

One Response to “Meine neue Homestay Family”

  1. Ralph says:

    Hey Mutz,

    cooli Sach mit dire neue Homestay!! 🙂 Da heschs ja voll geil troffe! Freut mi für di! Würd mi no wundernäh, wär us Bluemestei das de troffe hesch… Kenne nämli eini wo dert sött si! 🙂 D’Wält isch halt scho äs Dorf wes um so Sache geit! Bi grad geschter imene Indianerdorf ane Ma häre gloffe wo ir Schwyz gsi isch! Süsch chunnt ke Mönsch usem Dorf wäg, aber är kennt d’Schwyz u mir loufe a ihn häre! Zuefäll gits… Isch übrigens ä sehr nätte u hilfsbereite Herr gsi. Gsehsch de im Bricht. Wenn hesch eigentli d’Schuel fertig u mit wäm geisch itz wäg?

    Hoffe du hesch es witerhin guet u gniessisches i volle Züg!

    LG